Krisekommunikation

Hvis krisen opstår, hjælper Firstline med ’damage control’, uanset om det drejer sig om en ulykke, juridiske eller etiske problemer, ’dawn raids’, tilbagetrækning af produkter, skader på miljøet eller noget helt andet.

Firstline har mange års erfaringer med krisekommunikation fra både danske og internationale kriser. Vi hjælper vores kunder med at skabe overblik og effektive beslutningsgange, så de hurtigt kan nå alle interessenter med tillidsskabende kommunikation. Kriser påvirker altid tilliden til kunden, og vi arbejder på at minimere skaderne og genvinde tilliden hurtigst muligt.

For Firstline er god krisestyring ikke kun et spørgsmål om, hvordan man agerer, den dag krisen kommer. Krisestyring handler også om realistisk forberedelse. Derfor tilbyder vi også

  • Krisesimulering
  • Krisestyring og krisekommunikation, herunder bemanding af kommunikationsteam og løbende medieovervågning
  • Medie- og budskabstræning
  • Udarbejdelse af materialer til pressen og andre vigtige interessenter
  • Analyser og anbefalinger efter krisen

Firstlines kriseteam er naturligvis klar 24/7 – ring 6023 5970