Virksomhedskommunikation

Det kan tage mange år at opbygge en virksomheds eller en organisations omdømme – og det kan blive ødelagt i løbet af få timer. Et skrammet eller ramponeret omdømme kan give dårlige resultater på den økonomiske bundlinje, især hvis virksomheden eller organisationen har svage relationer til sine væsentligste interessenter.

Hos Firstline hjælper vi virksomhederne og organisationerne med at forberede sig i god tid. Vi hjælper med at identificere og opbygge en overbevisende, sammenhængende og troværdig fortælling, at skabe frugtbare relationer til væsentlige aktører. Vi medvirker til at brande forretningsstrategier, så de får liv, motiverer og bliver slagkraftige internt og eksternt. Vi udvikler virksomhedskommunikation, der støtter forretning og omdømme, og vi sørger for, at kommunikationen gennemføres.

Vi bistår blandt andet vore kunder med

  • Analyse af værdier, strategi og omdømme
  • Branding af forretningsstrategi
  • Udvikling af grundfortælling, nøglebudskaber, rolle og stil
  • Udvikling af relationer
  • Udvikling og branding af platforme og begivenheder
  • Profilering af topledelsen
  • Navneprocesser
  • Mediekontakt, pressemeddelelser